1999 m. gegužės 19 d.

Socialinė adaptacija globoje.Literatūra

ankstesnė dalis | turinys | kita dalis

LITERATŪRA
  1. Berger P. Sociologija. - K.: Litterae Universitatis, 1995. - 195 p.
  2. Bieliauskaitė R. Iš kur atsiranda agresija // Sandora. - 1999. - Nr. 3. p. 18-19
  3. Braslauskienė R. Bešeimių vaikų ugdymo ypatumai // Lietuvos šeima. Mokslinės- praktinės konferencijos “Lietuvos Šeima: Tradicijos ir Ateitis” įvykusios Vilniuje, 1994 m. spalio 25-26 d.d., medžiaga / Red. M.Taljūnaitė, V.Stankūnienė, A.Žvinklienė. -V.: Lietuvos Filosofijos ir Sociologijos Institutas, 1995. P. 146-149
  4. Bulotaitė L. Priklausomybių psichologiniai aspektai. - V.: Vilniaus universitetas, 1998. - 50 p.
  5. Čekuolienė D. Prieraišumas: teoriniai aspektai ir tyrimo galimybės // Lietuvos aukštųjų mokyklų mokslo darbai. Psichologija. – V.: Vilniaus universiteto leidykla, 1991, p.114-128
  6. Fromas Ė. Turėti ar būti? – V.: Mintis, 1990. - 284 p.
  7. Furst M. Psichologija. - V.: Lumen, 1998. - 368 p.
  8. Jekentaitė L. Froidizmas ir humanistinė psichoanalizė. – V.: Mintis, 1992. - 135 p.
  9. Kočiūnas R. Psichologinis konsultavimas. – V.: Lumen, 1995. - 192 p.
  10. Kukauskas R. Paauglių, globojamų šeimose ir institucijose, elgesio palyginimas: Magistro tezės / Vad. prof. W. Mezan; VDU: Soc. rūpybos prof. studijų centras. - K., 1995. - 49 p.
  11. Kukauskas R. Prieraišumo teorija: [“Pastogėje” 1998 m. įvykusio seminaro medžiaga]
  12. Leliūgienė I., Žmogus ir socialinė aplinka: Vadovėlis. - K.: Technologija, 1997. - 302 p.
  13. Lietuvos Respublikos Vaiko Globos Įstatymas // Valstybės žinios. - 1998, kovo 24, p. 3-7
  14. Lietuvos vaikai. - V.: Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, 1998. - 60p.
  15. Markauskienė V. Socialinių įgūdžių ugdymo popamokinėje veikloje – teatrinių užsiėmimų metu (pradinėje mokykloje) // Mokytojo veikla – ieškojimų ir sprendimų kelyje: Straipsnių rinkinys / sudarytoja A.Zaukienė. – V.: Kronta, 1998. P. 144-161
  16. Mastauskaitė R. Auklėjimo mitai // Psichologija Tau. – 1999, - Nr.3, p. 36-37
  17. Mielke U. Geriau supraskime sunkius vaikus. - V.: Lektūra, 1997. - 120 p.
  18. 1997 m. projekto “Šeimos terapija gatvės vaikams” ataskaita / Ataskaitą pateikė R.Kukauskas, A. Kazickienė. - K.: Pastogė, 1998. - 18 p.
  19. Navaitis G. Psichologinė parama vaikui. - V.: Tyto alba, 1997. - 184 p.
  20. Paraiška Švietimo ir Mokslo ministerijos “Vaikų ir paauglių nusikalstamumo prevencijos” konkursui / paraišką pateikė R.Kukauskas. - K.: Pastogė, 1997. - 11 p.
  21. Petrikaitienė L. Vaikų bendrija šeimoje: socialiniai vaidmenys ir jų transformacija // Socialinės grupės: raiška ir ypatumai / Atsakingoji redaktorė ir sudarytoja A. Vosyliūtė. - V.: Lietuvos filosofijos ir sociologijos institutas. Lietuvos sociologų draugija, 1998. P. 363-373
  22. Pluzek Z. Pastoracinė psichologija. - V.: Amžius, 1996. - 319 p.
  23. Pranešimas apie žmogaus socialinę raidą Lietuvoje 1997. - V.: Jungtinių tautų vystymo programa, 1997. - 135 p.
  24. Psichologijos žodynas / Spec. redaktoriai R.Augis, R.Kočiūnas. - V.: Mokslo ir enciklopedijų leidykla, 1993. - 368 p.
  25. Raslavičienė G. Apleistų ir paliktų vaikų, augančių institucijoje, psichologiniai ypatumai. Socialinio darbo galimybių apžvalga: Magistro tezės / Vad. prof. A.Goštautas; VDU: Soc. rūpybos prof. studijų centras. - K., 1994. - 105 p.
  26. Rotteris J.B. Socialinio išmokimo modelis // Psichologai apie žmogaus raidą: iš XX a. Lietuvos ir užsienio psichologijos: antologija / sudarė M. Garbačiauskienė. - K.: Šviesa, 1999. P. 393-404
  27. Sammon S. Alkoholikų vaikų problemos // Sandora. - 1999, - Nr. 3, p. 12-15
  28. Staskevičienė V. Globojančios šeimos ir jų socialinė parama: Magistro tezės / Vad. kun. dr. A.Jagelavičius; VDU: Soc. rūpybos prof. studijų centras. - K., 1998. - 73 p.
  29. Suslavičius A. Socialinė psichologija: vadovėlis. - V.: Vilniaus universiteto leidykla, 1998. - 173 p.
  30. Šeimos narių netektis ar atsiskyrimas ir vaidmenų pakitimai: [Socialinės rūpybos profesinių studijų metodinė medžiaga] // Socialinis darbas su šeima ir individu. - 8 p.
  31. Trimakas K.A. Asmenybės raida gyvenime: I. Egzistencinio apsisprendimo psichologija. K.: Tarpdiecezinės Katechetikos Komisijos leidykla, 1997. - 326 p.
  32. Vaiko globos organizavimo nuostatai. Patvirtinta Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 1998m. 07 26 d. įsakymu Nr. 126. - 5 l.
  33. Vaikų globos steigimo priežastys: [“Pastogės” informacinis lapas. 1998]
  34. Vaikų globos, socialinių paslaugų vaikams ir šeimoms vystymo planas 1998 m. / Parengė B. Valmienė, I. Svirskaitė. - K.: Kauno miesto savivaldybės Vaikų teisių apsaugos tarnyba, 1998. - 38 p.
  35. Valickas G. Psichologinės asocialaus elgesio ištakos: Monografija mokyklų studentams. - V.: Lietuvos teisės akademija, 1997. - 217 p.
  36. Žukauskienė R. Raidos psichologija. - V.: Margi raštai, 1998. - 364 p.
  37. Bowlby J. Attachment and Loss. Vol. 2. Separation: Anxiety and Anger. - New York: Basic Books, 1973. - 456 p.
  38. Burns N., Grove S.K. Understanding nursing research. - Philadelphia: W. B. Saunders Company, 1995. - 585 p.
  39. Fahlberg Vera I. A Child’s Journey Trough Placement. - Indianapolis: Perspectives Press, 1991. - 431 p.
  40. Glickman E. Child Placement through Clinically Oriented Casework. - New York: Columbia University Press, 1957. - 448 p.
  41. Hagan H.R. Foreword // Littner L. Some Traumatic Effects of Separation and Placement. - New York: Child Welfare League of America, 1976. P. 5-6
  42. Kadushin A. Martin J.A. Child Welfare Services. Fourth Edition. - New York: Maccmillan, 1988. - 784 p.
  43. Kline D., Overstreet H.M. Foster Care of Children: Nurture and Treatment. - New York: Columbia University Press, 1972. - 316 p.
  44. Lee T.W. Using Qualitative Methods in Organizational Research. - Thousand Oaks: International educational and Professional Publisher, 1999. - 190 p.
  45. Littner L. Some Traumatic Effects of Separation and Placement. - New York: Child Welfare League of America, 1976. - p. 32.
  46. Tutty L.M., Rothery A.M., Grinell R.M., Jr., Qualitative Research of Social Workers. - Boston: Allyn and Bacon, 1996. - 229 p.
  47. Àèíñâîðç Ì. Îáðàòèì ëè ýôôåêò äåïðèâàöèè // Ëèøîííûå ðîäèòåëüñêîãî ïîïå÷èòåëüñòâà/ Ðåä. -ñîñò. Â.Ñ.Ìóõèíà. - Ì.: Ïðîñâåùåíèå, 1991. - C. 161-165
  48.  Áîóëáè Äæ. Äåòÿì - ëþáîâü è çàáîòó // Ëèøîííûå ðîäèòåëüñêîãî ïîïå÷èòåëüñòâà/ Ðåä. -ñîñò. Â.Ñ.Ìóõèíà. - Ì.: Ïðîñâåùåíèå, 1991. - C. 144-154
  49.  Äåòè ðèñêà â Öåíòðàëüíîè è Âîñòî÷íîè Åâðîïå. Óãðîçû è íàäåæäû: Èññëåäîâàíèå ïîëîæåíèÿ â ñòðàíàõ ñ ïåðåõîäíîè ýêîíîìèêîè. Ðåãèîíàëüíûè ìîíèòîðèíãîâûè äîêëàä Nr. 4, UNICEF International Child Development Centre Florence, 1997. - 175c.
  50.  Ëîíãìåèåð È., Ìàòåè÷åê Ç. Ïñèõè÷åñêàÿ äåïðèâàöèÿ â äåòñêîì âîçðàñòå. - Ïðàãà, 1984. - 334 c.
  51.  Íàë÷àäæÿí À.À. Ñîöèàëüíî-ïñèõè÷åñêàÿ àäàïòàöèÿ ëè÷íîñòè (ôîðìû ìåõàíèçìû è ñòðàòåãèè ). - Åðåâàí: Èçä-âî ÀÍ Àðìÿíñêîè ÑÑÐ, 1988. - 263 c.
  52.  Ïñèõè÷åñêîå ðàçâèòèå âîñïèòàíèêîâ äåòñêîãî äîìà / Ïîä ðåä. È.Â.Äóáðîâèíîè, À.Ã.Ðóçêîè; Íàó÷íî. -èññëåä. èí-ò îáùåè è ïåäàãîãè÷åñêîè ïñèõîëîãèè Àêàä. ïåä. íàóê ÑÑÑÐ.- Ì.:Ïåäàãîãèêà, 1990. - 264 c.
  53.  Ñîöèàëüíàÿ àäàïòàöèÿ äåòåè â äîøêîëüüíûõ ó÷ðåæäåíèÿõ/ Ïîä ðåä. Ð.Â.Òîíêîâîè-ßüïîëüñêîè è äð. - Ì., 1980. - 235 c.
  54.  Ôðåèä À. Ðàçëóêà ñ ìàòåðüþ. // Ëèøîííûå ðîäèòåëüñêîãî ïîïå÷èòåëüñòâà/ Ðåä. -ñîñò. Â.Ñ.Ìóõèíà. - Ì.: Ïðîñâåùåíèå, 1991. -Ñ. 142-143


ankstesnė dalis | turinys | kita dalis

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Vieno tokio žmogaus dienoraštis © Adaptuotas 2008 Dicas Blogger šablonas.

TOPO