2011 m. birželio 18 d.

Krikštas

Kartais kai kas paklausia apie mūsų vaikų krikštą. Mano tikėjimo šaltinis - Biblija - nurodo tokį eiliškumą: pirmiausiai žmogus sąmoningai įtiki, o po to jis yra krikštijamas (plg. Mk 16, 16), o ne atvirkščiai. Be to, Biblija neduoda jokio pagrindo galvoti, kad Dievas užkrauna atsakomybę vaikams už tai, ką padaro ar nepadaro jų tėvai. Todėl tikiu, kad krikštas - tai suaugusio žmogaus tikėjimo išraiška, o ne magiškas veiksmas, savaime turintis gelbstintį poveikį. Krikštas man yra svarbus Jėzaus priesakas įtikėjusiems, todėl gaila, kad kai kam tai yra tik kultūrinis dalykas.
Štai ir šį sekmadienį, kaip ir kiekvienais metais per Sekmines, mūsų bažnyčioje buvo krikšto šventė. Vandenyje buvo pakrikštytos dvi tikėjimo sesės. Apie tai jau parašė Vita. Ten ir apie krikšto sampratą nemažai Artūro surinktų minčių galima persiskaityti.
Aš pats tikėjimo krikštu buvau pakrikštytas prieš penkis metus, irgi per Sekmines. Apie tai jau rašiau. Tačiau šiemet gavau to įvykio video įrašą. Buvo smagu tai prisiminti. Gal ir dar kam bus įdomu, kaip tai atrodo. Čia mano bandymas įkelti įrašą tiesiai į tinklaraštį.

Visgi didesnius gabaliukus tenka kelti į youtube. Čia tas pats vaizdas tik su platesniu kontekstu. Pastoriaus žodis, malda, visų tą dieną pakrikštytų vaizdas.


Taip pat po penkių metų pagaliau pamačiau iš šalies tai ką aš tada po krikšto pasakojau apie savo tikėjimą.


Kadangi gavau didelį failą, kurio nebuvo galima patalpinti internete, man tai buvo pirmas bandymas redaguoti vaizdo įrašus. Na, bent jau išsikirpti ir suspausti pavyko :)
O įkėlimas visgi užima daug laiko, arba aš kažko nemoku ir mano įranga per prasta.
Kas norite pamatyti likusius 2006 metų krikšto fragmentus, galėsiu duot - kreipkitės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Vieno tokio žmogaus dienoraštis © Adaptuotas 2008 Dicas Blogger šablonas.

TOPO