2007 m. gruodžio 6 d.

Pasipriešinimas ir nuolankumas


Ką tik draugas pradžiugino atsiuntęs naujai išleistos knygos pristatymą.
Kažkada skaitinėjau šią Dietricho Bonhoefferio knygą ir kai kurios mintys labai patiko. Bandžiau jas paversti pats:
Būti krikščionimi - būti žmogumi.
Tikėjimo išpažinimas.
Daugiau ištraukų ir knygos pristatymą skaitykite neformaluose>>
Reikės dabar susirasti šią knygą ir persiskaityti iš naujo. O ir šiaip jau ilgogai neteko su knygom draugauti...
________________________________________

Jei jau pradėjau rašyti apie knygas, tai paminėsiu, kad ir mano draugo Simono versta knyga sulaukė savo dienos. Jei kažko nepainioju, aš Simonui net padėjau išversti vieną žodį ;) O honoraru tai nepasidalino, ot koks ... ;)
Jeigu net Simonas pristatydamas knygą šiame sakinyje - "juk man ji tokia brangi?" deda klaustuką, tai kol kas aš nuo jos skaitymo susilaikysiu...

P.S. Neužpyk, Simonai, čia tik šiaip, pajuokavimas buvo... :)
Juk bloga reklama irgi reklama ;)

2 komentarai:

  1. Beje tų tekstų tik ištraukos... Už pilnus reikia mokėti?
    Čia dėl to, kad siūloma prekė pigi, ir tikrus dalykus galima duoti tik už pinigus?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi, nu taigi visas sakinys buvo: Vis galvojau, kaip ją pristatyti – juk man ji tokia brangi? „Kaip ją pristatyti“ yra klausimas, todėl ir klaustuką dėti reikėjo. Brangumu neabejoju. Neabejok ir tu. :-)

    AtsakytiPanaikinti

Vieno tokio žmogaus dienoraštis © Adaptuotas 2008 Dicas Blogger šablonas.

TOPO